Over ons

Gemotiveerd en enthousiast door het muzikale cursusaanbod, zijn we in 2015 de Alphense Popschool gestart, waarin praktisch en eigentijds muziek leren centraal staat.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen met plezier muziek leren maken. Wij kijken wat de leerling leuk vind en sluiten daar ons programma op aan. We bieden leerlingen kans om zich te laten zien/horen op een podium, mocht dat gewenst zijn. Liever binnenshuis aan de slag? Ook geen probleem!

Momenteel geven we maandelijkse lessen in privesfeer (30 minuten les), waarin we leerlingen – jong en oud, beginner of gevorderd – de basisbeginselen of technieken van het instrument bijleren. Het speerpunt is hierbij dat mensen snel iets kunnen spelen, zonder dat ze eerst notenschrift moeten leren lezen. Daarnaast juichen we toe om met moderne middelen (computer, internet) dit resultaat te behalen, zodat we inspelen op de tijdsgeest.

We bieden met de basisbezetting van een moderne band – bas, gitaar, drums, toetsen en zang als uitgangspunt voor deze instrumenten de lessen aan, maar ook viool, accordeon en ukelele.

Alphen aan den Rijn is rijk aan goede muzikanten. Praktisch, overzichtelijk en professionaliteit staan hoog in het vaandel! Met een enthousiast team professionele docenten staan wij klaar bij iedereen het beste naar boven te halen.

Mocht je hier meer over willen weten of je in willen schrijven, dan kan dat !

Omslagafbeelding voor Alphense Popschool
Alphense Popschool

De Alphense Popschool voor beginnende en ervaren muzikanten die op een prakische manier een instrument willen leren bespelen of beter willen worden.

Dit bericht is alleen zichtbaar voor beheerders.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten.
Klik om de fout te tonen
Fout: Geen berichten beschikbaar voor dit Facebook ID