NIEUW : Halfjaar-en jaartraject!

De Alphense Popschool gaat naast korte maandelijkse lessen nu ook langere trajecten aanbieden. De vraag naar korte en lange trajecten is dusdanig dat wij graag ons aanpassen aan de vraag van de leerlingen en daarom besloten hebben dit aan te gaan bieden!

Schrijf je in voor een half jaar (6 maanden) en krijg maandelijks 5% korting op je factuur bij groepsles en 7% bij priveles! Daarbij ontvang je per kwartaal een rapportage over je voortgang, zodat je je vooruitgang kunt toetsen.

Schrijf je in voor een jaar (12 maanden) en krijg maandelijks 7% korting op je factuur bij groepsles en 10% bij priveles! Daarbij ontvang je per kwartaal een rapportage over je voortgang, zodat je je vooruitgang kunt toetsen.