Drumles

De drums vormt, samen met bas, de basis van de band. Ben jij die steady ervaren drummer of wil je dat graag worden? Dan heeft de Alphense Popschool de perfecte lessen voor je: met deze praktische leuke lessen leer je in no time drums spelen. Zo heb je al heel snel verschillende leuke ritmes onder de knie!

Moeilijk? Helemaal niet, iedereen kan het! Door onze docent Koen wordt praktisch en stap voor stap alles uitgelegd, zodat je snel al leuk kunt spelen. Zo kun je jezelf of anderen al snel begeleiden met diverse ritmes. Aan het einde van elk blok kun je besluiten weer een blok bij te boeken, overzichtelijk en praktisch. Je kunt dus direct aan de slag! Wacht niet langer en schrijf je vandaag nog in voor deze complete drumlessen. Nergens goedkoper en beter, kijk en vergelijk!

Iedereen kan drums leren spelen. Ook als je geen notenkennis of andere muzikale scholing hebt, is deze cursus prima. Adviesleeftijd: vanaf 7 jaar.

Resultaat
Er wordt steeds gekeken naar de voortgang en ook geëvalueerd. Je merkt dat je repertoire zal zich dan ook snel nog verder zal uitbreiden.

Dit leer je
De cursus combineert praktijk en theorie op een heel prettige, vanzelfsprekende manier. Vanaf de eerste les speel je zelf. Eerst eenvoudige, maar al snel ook ingewikkelder stukken. De theorie wordt tussendoor spelenderwijs bijgebracht, ook met notenschrift. Net als de verschillende soorten ritmes en aanslagen. Kortom: alle kennis die nodig is om succesvol en met plezier drums te lerenspelen! Je kunt dus meteen beginnen, zonder notenkennis of andere muzikale scholing. Iedereen kan het!

Ouder – kind les
We merken dat het voor ouders erg leuk is om samen met hun kind drumles te volgen. We bieden daarom deze les (combinatie ouder met kind) aan voor totaal € 39,50 excl btw.

Enkele les
Ben je gevorderd of wil je werken aan techniek? Dan bieden wij voor deze drummers unieke enkele lessen aan. Je kunt vooraf aangeven waar je graag beter in wilt worden, waarna onze docent met jou aan de slag zal gaan.
Deze lessen zijn steeds een uur (60 minuten) en kosten € 47,50 excl btw per keer.

NIEUW

Schrijf je in voor een half jaar (6 maanden) en krijg maandelijks 5% korting op je factuur bij groepsles en 7% bij priveles! Daarbij ontvang je per kwartaal een rapportage over je voortgang, zodat je je vooruitgang kunt toetsen.

Schrijf je in voor een jaar (12 maanden) en krijg maandelijks 7% korting op je factuur bij groepsles (ouder-kind) en 10% bij priveles!

Lessen zijn op maandag en/of woensdag.

De docent voor deze lessen is Koen van Dijk