Accordeon les

Deze lessen worden als privéles gegeven. Wil je een keer uitproberen of accordeon spelen iets voor je is, dan kun je een keer meedoen in een proefles.

Moeilijk? Helemaal niet, iedereen kan het! Met onze docenten wordt praktisch en stap voor stap uitgelegd, zodat je snel al leuk kunt spelen. Zo kun je jezelf of anderen al redelijk snel begeleiden met dit instrument. Aan het einde van elke maand kun je besluiten weer een maand bij te boeken, overzichtelijk en praktisch. Je kunt dus direct aan de slag! Wacht niet langer en schrijf je vandaag nog in voor deze complete accordeonles in Alphen aan den Rijn.
Nergens goedkoper en beter, kijk en vergelijk!

Iedereen kan accordeon leren spelen. Ook als je geen notenkennis of andere muzikale scholing hebt, zijn deze lessen prima. Adviesleeftijd: vanaf 7 jaar.

Resultaat
Aan het eind van elke les wordt gekeken naar de voortgang en geëvalueerd. Je merkt dat je repertoire zal zich dan ook snel nog verder zal uitbreiden.

Dit leer je
De lessen combineren praktijk en theorie op een heel prettige, vanzelfsprekende manier. Vanaf de eerste les speel je zelf. Eerst eenvoudige, maar al snel ook ingewikkelder stukken. De theorie wordt tussendoor spelenderwijs bijgebracht, zonder notenschrift. Kortom: alle kennis die nodig is om succesvol en met plezier accordeon te leren spelen! Je kunt dus meteen beginnen, zonder notenkennis of andere muzikale scholing. Iedereen kan het!

Waar de meeste kinderen de voorkeur geven aan gitaar, drums of piano, nam Rens van Renssen op 10-jarige leeftijd een eigenzinniger besluit: naast klarinet, basklarinet, blokfluit en keyboard, zou hij accordeon leren spelen. In ruim tien jaar tijd is hij uitgegroeid van beginner op zoek naar eigenheid in zijn spel tot een ervaren muzikant met een moderne, persoonlijke sound.

Rens van Renssen (1990) laat zich niet beperken in genre. Na zijn artiestenopleiding MBO Artiest Muziek aan ROC van Amsterdam is geen enkele muziekstijl hem vreemd, en heeft hij ervaring opgedaan in verschillende formaties. Buiten zijn opleiding om speelde hij in “Geen idee”, L’acoustique, Tess et les Moutons en Arti et religioni (harmonie orkest) waarmee hij onder andere optrad door heel Parijs. Met zijn zelf geïnitieerde afstudeeravond in “Trip around the world mei 2010 in een uitverkocht Parktheater te Alphen aan den Rijn, sleepte hij zijn diploma in de wacht.

Naast uitvoerend artiest is Rens ook een gepassioneerd en bevlogen leraar. De lessen worden aangepast aan het niveau, de leeftijd en wensen van de leerling en zijn zowel gericht op inhoudelijk spel als improvisatie. Plezier is echter het belangrijkste element van zijn lessen en workshops, waarin creativiteit centraal staat.Je kunt privéles nemen (1 op 1), maar in een groep van max 3 personen is ook mogelijk.

Bij deze les krijg je privéles van onze docent De prijs voor half uur per les bedraagt dan € 23,75 per les bij jonger dan 21 jaar en € 28,74 bij 21 jaar en ouder (is incl 21% btw) , maandelijks gefactureerd.

NIEUW.

Schrijf je in voor een half jaar (6 maanden) en krijg maandelijks 7% korting bij priveles!

Schrijf je in voor een jaar (12 maanden) en krijg maandelijks 10% korting op je factuur bij priveles!

Maandagen

De docent voor deze lessen is Rens van Renssen.