Zangles

Op alle niveaus is het nemen van zangles mogelijk! De zanglessen worden opmaat gegeven in groepjes van maximaal 3 kandidaten. Ook is prive mogelijk. Alles afgestemd op de behoeften en mogelijkheden van de leerling. Zo kunt u terecht als u meer uit uw stem wilt halen, stemproblemen heeft of toelating tot een muziekstudie wilt doen. De zanglessen worden gegeven in Alphen aan den Rijn, bij de Alphense Popschool.

Katy Perry, Jason Mraz, Michael Jackson, Ed Sheeran…… het zijn stuk voor stuk artiesten die prachtig kunnen zingen. Houd je van zingen en lijkt het je geweldig om zelf popsongs, klassiek, jazz, nederlandstalig of andere stukken goed te kunnen zingen? Dan heeft de Alphense Popschool de perfecte cursus voor je: met deze praktische leuke cursus leer je in no time je stem goed gebruiken spelen. Ademhalingstechnieken, ademsteun, houding… alles komt voorbij om jou zo goed mogelijk te laten zingen en het beste uit je stem te halen!

Moeilijk? Helemaal niet, iedereen kan het! Met onze docenten wordt praktisch en stap voor stap uitgelegd, zodat je snel al leuk kunt zingen. Aan het einde van elk blok van vijf lessen kun je besluiten weer een blok van vijf lessen bij te boeken, overzichtelijk en praktisch. Je kunt dus direct aan de slag! Wacht niet langer en schrijf je vandaag nog in voor deze complete zangcursus op maat.

Geef aan wat je wilt leren en wij passen het in de les voor jou toe.

Groepsles
Dit is mogelijk als je bv samen met een bekende les wilt volgen. Een les duurt een half uur per week. Je kunt met max 2 deelnemers in een groep zitten. Wij stellen de groep niet samen, je dient dus zelf met een bekende aan te melden.

€ 16 per les , per persoon onder de 21 jaar en 19,50 bij 21 jaar of ouder. Opzeggen kan tot en met de 15-e van de maand ervoor.

NIEUW

Schrijf je in voor een half jaar (6 maanden) en krijg maandelijks 5% korting op je factuur bij groepsles en 7% bij priveles! Daarbij ontvang je per kwartaal een rapportage over je voortgang, zodat je je vooruitgang kunt toetsen.

Schrijf je in voor een jaar (12 maanden) en krijg maandelijks 7% korting op je factuur bij groepsles en 10% bij priveles! Daarbij ontvang je per kwartaal een rapportage over je voortgang, zodat je je vooruitgang kunt toetsen.

Dinsdag, woensdag en donderdag

De docente voor deze lessen op dinsdag en donderdag is Esmé Gabeler
De docente voor de woensdag is Caro van Camp.