Muzikale workshops basisscholen

De Alphense Popschool ontwikkeld zich verder. Inmiddels geeft de Alphense Popschool in samenwerking met de onder andere de Kinderband, diverse kleine en grootschalige muziekeducatie op scholen en instellingen door het hele land. Muzikale workshops op scholen tot langdurige trajecten (3 jarenplan) waarbij muziek met een fundament wordt geintegreerd binnen de betreffende school.

Er wordt gewerkt met muziek, dans, media en performance. Een groot en breed scala binnen het lesprogramma waarbij bij ieder kind naar de talenten wordt gekeken en zich hierop kan door ontwikkelen. Denk aan muziek voor kleuters (Kijken doe je met je oren), dance, ritme, algemene muzikale kennis, dj les, geluid uitversterken (mixen), acteren en veel meer.

Interesse in wat wij voor u en uw school kunnen betekenen?
Neem contact met ons op!