Ukelele les

De ukelele is het ultieme instrument voor mensen die altijd al iets met muziek wilden doen maar werden tegengehouden door de hoge kosten, moeilijkheidsgraad of een gebrek aan tijd. De ukelele is een goedkoop, klein instrument en makkelijk te bespelen. De Alphense Popschool heeft deze cursus speciaal geschreven voor mensen die snel een instrument willen leren spelen tegen lage kosten.

Tijdens de praktische lessen worden vrijwel alle ins en outs van de vrolijke ukelele behandeld aan de hand van moderne popliedjes. Naast het bespelen van het instrument komen ook de akkoordenleer en de beginselen van het notenschrift / tablatuur aan bod. Dit kleine instrument uit Hawaï lijkt om te bespelen een beetje op een gitaar. Dat is niet zo vreemd aangezien de ukelele een aanpassing is van de Portugese gitaar die door immigranten meegenomen werd naar het eiland. De ukelele heeft echter maar vier snaren en is door zijn kleine formaat veel handzamer en makkelijker te bespelen dan de gitaar.

1 op 1
Door 1 op 1 les leer je sneller en kun je sneller in jouw tempo liedjes leren en in het genre dat je wenst.

Moeilijk? Helemaal niet, iedereen kan het! Met onze docenten wordt praktisch en stap voor stap uitgelegd, zodat je snel al leuk kunt spelen. Zo kun je jezelf of anderen al redelijk snel begeleiden met dit instrument, overzichtelijk en praktisch. Je kunt dus direct aan de slag! Wacht niet langer en schrijf je vandaag nog in voor deze complete ukelele cursus in Alphen aan den Rijn.
Nergens goedkoper en beter, kijk en vergelijk!

Onze lessen zijn voor jong en oud en beginnende leerlingen. Vanwege het formaat van de ukelele is dit instrument ook zeer geschikt voor jonge kinderen. Iedereen kan ukelele leren spelen. Adviesleeftijd: vanaf 6 / 7 jaar.

1 op 1

De ukelele is ook te huur bij ons. Voor meer informatie: admin@alphensepopschool.nl

Dinsdagen en donderdagen (tijden in overleg)

De docent voor deze lessen is Erik van Schoonhoven