Succesvolle tweede Open Dag Alphense Popschool

Op zaterdag 19 maart hield de Alphense Popschool haar tweede Open Dag in de MAX in Alphen aan den Rijn. De dag begon met voorspelen door leerlingen van de Alphense Popschool. Veel ouders, opa’s en oma’s en andere belangstellenden kwamen kijken en luisteren naar de leerlingen.

Rond 14.00 uur startte de diverse workshops waar men gratis aan kon deelnemen. Deze workshops werden druk bezocht en de docenten werd het hemd van het lijf gevraagd. Muzikanten in spé konden hun favoriete instrument uit proberen en in gesprek gaan met hun mogelijke toekomstige docent.

Rond 16.00 uur gaven een aantal docenten van de Alphense Popschool nog een afsluitend concert waarbij vrij gejamd kon worden. Zangeressen, muzikanten en zelfs een Magic Flute kwamen de band versterken en zo kwam er een prachtig eind aan een succesvolle Open Dag.