Basgitaar les

Basles – basgitaar les

De bas vormt, samen met drums, de basis van de band. Ben jij die steady bassist of wil je dat graag worden om lekker te kunnen spelen of te kunnen jammen? Dan heeft de Alphense Popschool de perfecte cursus voor je: met deze praktische leuke cursus leer je in no time basgitaar spelen. Zo heb je al heel snel verschillende leuke nummers onder de knie!

Moeilijk? Helemaal niet, iedereen kan het! Met onze docenten wordt praktisch en stap voor stap uitgelegd, zodat je snel al leuk kunt spelen. Zo kun je jezelf of anderen al snel begeleiden met diverse akkoorden en grepen. Aan het einde van de maand kun je besluiten weer een maand bij te boeken, overzichtelijk en praktisch. Je kunt dus direct aan de slag! Wacht niet langer en schrijf je vandaag nog in voor deze complete basgitaarcursus. Nergens goedkoper en beter, kijk en vergelijk!

Voor wie
Iedereen kan basgitaar leren spelen. Ook als je geen notenkennis of andere muzikale scholing hebt, is deze cursus prima. Adviesleeftijd: vanaf 7 jaar.

Resultaat
Je zult merken dat je steeds meer gaat beheersen en spoedig leuk bas leert spelen.

Dit leer je
De cursus combineert praktijk en theorie op een heel prettige, vanzelfsprekende manier. Vanaf de eerste les speel je zelf. Eerst eenvoudige, maar al snel ook ingewikkelder stukken. De theorie wordt tussendoor spelenderwijs bijgebracht, zonder notenschrift. Net als de verschillende soorten aanslagen, zoals strumming en flatpicking. Kortom: alle kennis die nodig is om succesvol en met plezier basgitaar te lerenspelen! Je kunt dus meteen beginnen, zonder notenkennis of andere muzikale scholing. Iedereen kan het!

Tarieven

1 op 1 les
Bij deze les krijg je privéles van onze docent. De prijs voor half uur per les bedraagt dan € 23,75 per les bij jonger dan 21 jaar en € 28,74 bij 21 jaar en ouder (is incl 21% btw) , maandelijks gefactureerd.

NIEUW
Halfjaar-en jaartraject!
Schrijf je gelijk in voor een half jaar of een jaartraject en geniet van voordelen!

Halfjaartraject:
Schrijf je in voor een half jaar (6 maanden) en krijg maandelijks 5% korting op je factuur bij groepsles en 7% bij priveles! Daarbij ontvang je per kwartaal een rapportage over je voortgang, zodat je je vooruitgang kunt toetsen.

Jaartraject:
Schrijf je in voor een jaar (12 maanden) en krijg maandelijks 7% korting op je factuur bij groepsles en 10% bij priveles! Daarbij ontvang je per kwartaal een rapportage over je voortgang, zodat je je vooruitgang kunt toetsen.

Verder krijg je als half jaar en jaartraject leerling de mogelijkheid om jezelf te laten zien/horen tijdens Open Dagen (max twee keer per jaar) of voorspeelmomenten.

Maandagen, dinsdagen of donderdagen

Alphense Popschool